유حرفهایی از جنس دلـــــــ❤ــــــ유

 

من همینم

نه چشمان آبی دارم نه کفشهای پاشنه بلند

 همیشه کتانی می پوشم

روی چمن ها غلت میزنم

 عشوه ریختن را خوب یادم نداده اند

وقتی از کنارم رد می شوی بوی ادکلنم مستت نمی کند

 نگران پاک شدن رژ لب و ریملم نیستم

 لاک ناخن هایم از هزار متری داد نمی زند

 گاهی از فرط غصه بلند داد میزنم

خدایم را یا تمام دنیا عوض نمی کنم

و بعضی آدم های اطرافم را هم با تمام دنیا عوض نمی کنم

شبها پایه پرسه زدن در خیابان و مهمانی نیستم

بلد نیستم تا صبح پای گوشی پچ پچ  کنم و یگویم دوستت دارم

 وقتی حتی به تعداد حروف دوستت دارم دوستت ندارم

 ولی اگر بگویم دوستت دارم دوست داشتنم حد و مرزی ندارد

من خالصانه همینم....



نظرات شما عزیزان:

!**ϜȺƦɨƢ**!
ساعت17:41---13 آبان 1392
سلام
وبت خوشگله موفق باشی
ب منم سر بزن


ᵔᴥᵔ World Of ℒ❤√ℯ
ساعت15:11---25 مهر 1392
سلام
لینک شدی منو هم بلینک


saeed
ساعت11:48---11 شهريور 1392
سلام خوبی؟وبت عالیه خوشحال میشم به منم سر بزنی و نظر بدی راستی لینکم کنی

mahtab
ساعت11:59---25 ارديبهشت 1392
وب قشنگی دارید به من هم سر بزنید

akhmo dole
ساعت22:37---23 ارديبهشت 1392


AMIR
ساعت17:18---14 ارديبهشت 1392
سلام،وبلاگ زیبایی داری به وب من هم سر بزن و اگه دوست داشتی لینکم کن

Sherlock
ساعت18:54---16 فروردين 1392
سلام .... ممنون از حضورت ....
شما لینک شدید .....
من را با عنوان End world لینک کنید ....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 1 / 1 / 1398برچسب:, ] [ 16:37 ] [ pireanssic ] [ ]