유حرفهایی از جنس دلـــــــ❤ــــــ유

 

ای کــاش یا بـــــــــــودی ،

یـــــا از اول نبودی !!!

ایـــــن که هســـتی

و کنــــارم نیســــتی ...

" دیـــــــــوانه ام میکنــــــــــد "

بفــــــهم بی انصــــــاف . . . !




نظرات شما عزیزان:

پدرام
ساعت21:56---19 اسفند 1391
دلگیرم
از آمدن و رفتن خیلی ها
از آدمهایی که نگفته،سرشان را پایین می اندازند...
ناپدید میشوند......
دلگیـــــــــــرم...
رفتن میخواهم !
رفتن میخواهم با آنکه میدانم به جاده ها هم اعتباری نیست
رفتن میخواهم بی آنکه به سر درد هایم مشکوک باشم
دلم سکوت میخواهد بی آنکه قرار باشد لحظه ای آرام بگریزد...
دلم رفتن میخواهد...آنقدر که هیــــــــــچ کجا پیدا نشوم
دلم میخواهد!
بی خیال...
زمان میگذرد من صد بار میمیرم
زنده میشوم و تو نیستی
اصلا هیـــــچکس نیست
خدا هم رفته...


پدرام
ساعت21:50---19 اسفند 1391


نِمْے בآنـم مـےْ בآنـے یـآنـﮧ ... ؟!

لْحظِـﮧ ےِ تـولـב مـטּْ بــﮧ همــآטּ ْثآنِیـﮧ اے بـَرْمـے گـرَבََב ...

کــﮧ تـو َبـرآے اَوَلیـטּْْ بـآر بــﮧ مَــטּْ گُْفتـے ...

בפسْـتـِتْ בارمْـ...!


پدرام
ساعت12:32---18 اسفند 1391
چه آتشی !

چه آتشی !

اگر آب اقیانوس های عالم را بر آن می ریختند ،

زبانه هایش آرام نمی گرفت.

خیلی پیش رفتم …

خیلی …

مرگ و قدرت ،

شانه به شانه ام می آمدند

دکتر علی شریعتی


پدرام
ساعت12:24---18 اسفند 1391
نه مرد بازگشتم

اما بازگشتم ،

به بیراهه هم نرفتم

که من نه مرد بازگشتم !

استوار ماندن و به هر بادی به باد نرفتن

دین من است

دینی که پیروانش بسیار کم اند.

مردم همه زادگان روزند و پاسداران شب

دکتر علی شریعتی


پدرام
ساعت12:13---18 اسفند 1391


نقاش نیستم...!


ولی تمام لحظه های بی تو بودن را “درد” میکشم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 18 / 12 / 1391برچسب:, ] [ 9:47 ] [ pireanssic ] [ ]